Fotbolls dax!

2010-10-12 @ 21:39:44
Hejsan:)

Haha jag är så nervös för imorgon liksom det känns så konstigt..
Jag är en sån person som inte vågar göra saker själv typ förut kunde jag inte åka buss själv och typ massor med saker.
Och nu har jag liksom gjort allt själv med bytet av skola och jag känner mig lite stolt hihi:)
Står på mina egna ben.

Nu sitter jag,Pojkvännen&Mamma och kollar på fotboll, Holland-Sverige.
Just nu suger ju Sverige!? fattar inte SPELA förF*n!

VAD ska jag ha på mig imorgon... Oherregud måste kolla igenom alla mina kläder och hoppas hitta något snyggt som jag blir nöjd över, efter skolan ska jag färga håret till brunt hihi, just nu är min hårfärg åthelvete..

Men ni får ju se imorgon hur det blir, sen ska jag&Mamma sola ska bli uderbart!


Jag&Pojkvännen, vi kollade på en film från amerikanska inbördeskriget typ..
Han har typ prov om allt på torsdag så datorn är upptagen och jag har då inte tid
att sitta och blogga men efter torsdag blire en förändring.



Klistrade i filmen, den var faktiskt jätte bra för
att va så gammal. Och sorlig var den också!



Jag just nu sitter&kolar på fotboll:)



Kommer inte kunna blogga mer idag för kommer nog inte ha datorn, men jag bloggar imorgon
kanske inte på morgonen bara om jag är morgonpigg och är uppe tidigt.

Ha en underbar tisdags kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback