Fikamys!

2010-10-08 @ 21:58:47
Hellu :)

Nu är jag hemma efter en underbar Fredag!

Jag mår mycket bättre har bara lite ont i halsen och känner att imorgon kommer det vara värre..
Men nu ska jag inte klaga som vanligt.
Utan träffade Mina tjejkompisar på stan sen åkte vi upp till Marieberg för att dom skulle fixa sina naglar
för några hade åkt av.
Satt och kolla och bara beundrade dom som jobbar där (vet inte vad stället heter), jag skulle lätt
kunna sitta där hela dagarna och bara fixa andras naglar verkligen!
Men efter det vart gjort så åt vi på mc sedan åkte vi mot stan.
Träffade en annan tjejkompis och så gick vi till Baravara och fikade jätte mysigt var det.
Sen gick jag till Hemmakväll och lämnade tillbaka filmerna jag&Pojkvännen hade hyrt:)

Nu sitter jag bara hemma och bloggar såklart hihi:)

ska ta fram lite gott också för att äta på.

Här kommer lite bilder från dagen:



Dagens Outfit.
Skinnjacka: Bikbok.
Halsduk: vet inte..
Skinntajts: Gina.
Skor: Stadium.



Haha jag vart ju jätte söt..
Här är en av tjejerna jag var med på Marieberg.
Och den andra tjejen ville inte vara med på bild..





Mitt fika på BaraVara.
Blev en chilatte och chailatte&Rockyroad tror jag det hette..
Med glass:) mys&gott!


Bloggar senare!

Pussss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback