..

2010-10-27 @ 15:21:29
Hejsan!

Sådär nu är jag klar med svenskan också typ.. måste göra seminarium tre efter lovet men det går bra ändå för då har jag hela lovet på mig att läsa:)
Men annars gick det bra idag först tänkte jag babbla bara anna haha, men sen så började jag prata ganska mycket och ett tips: håll alltid ögonkontakt med läraren!, haha men det sämsta jag gjorde va att jag tog mig i håret och jag pellade bort saker från jeansen haha..

Nu väntar jag på att min Pojkvän ska köra färdigt sen ska vi ta ut lite pengar och sedan åka hem till mig.
Jag vill ha den maten jag gör som jag älskar men har inte allt hemma som behövs,men det får bli mackor ist
med en liten sallad till kanske?


Haha jag just nu sitter och väntar, vill hem och byta om till mjukis och tjock tröja..


Senare idag ska jag gå till min tjejkompis jobb och hälsa på kanske blir bjuden på mat och fika hihi låter gottt!:)

Men nu ska lägga ner datorn men hör av mig med jag kommer hem.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback