..

2010-10-25 @ 14:21:35
nu ska jag upp och göra någon nytta haha ska nog duscha och smörja in mig lite, ska nog sola idag också eftersom Pojkvännen har fått lite pengar haha;)
Nej skojja.
Vet inte vad jag ska ha på mig för när jag är hemma och mår dåligt och typ så då måste jag ha mjukis och vara ful, men nu ska jag liksom åka buss till min Pojkvän och ska hem till han då kan jag ju inte se ut som en tattare. så ska upp duscha nu sen hoppas på att Pojkvännen tog med mat hem till mig, nu kom någon hem undra vem det kan vara Mammsen kanske?:)


Haha min kissemisse ligger och sover som en gris!



Blääääääää!

Fan var stor min katt har blivit fan;o, nyss var han lika stor som min hand och nu när han ligger brevid mig då ser jag verkligen hur stor han har blivit hihi!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback