...

2010-10-17 @ 15:13:05
Hejsan.

Förlåt för jag inte har bloggat under hela helgen men har haft sämsta helgen ever..
Men allt är bättre nu och jag är redo för nya tag!

Igår åt jag massa gott och kollade på väldigt bra filmer.

Ska kanske hyra film ikv låter bra på helgens slut, imorgon är det skola och jag är taggad men ändå nervös för hittar ju inte där haha, men måste verkligen koma igång eftersom jag kommer ligga lite efter och plugga upp så jag kommer ifatt.

Jag önskar en sak bara vänta och se om det är så.. hihi;)

Men nu ska jag diska.. Eftersom det verkar som om min syster är för lat för att göra de..
Och det är väldigt mycket och orkar verkligen inte men men bara och göra för det kan ju inte ligga massa disk kvar föralltid.

Bloggar lite senare om jag får tid, men nu har jag äntiligen dator också hade inte det hela dagen igår men fixade en dator på natten och då hade jag inte tid för att blogga.


Ha en underbar Söndag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback