Choklad&mjölk!

2010-10-26 @ 16:32:29
Hellluuu:)

Nu sitter jag hemma haha jag skyndade mig till bussen och då träffade jag en tjejkompis som ville att jag skulle hålla henne sällskap  och då kom jag såklart på att jag hade glömt min plånbok i mitt skåp där mitt busskort ligger..
Och då försöker jag gå för att min buss skulle komma typ när hennes buss kom, haha då ville hon inte att jag skulle gå sötisen, sen kom hennes buss och då skyndade jag mig tillbaka till min skola fort in haha träffade på Sara hon köpte ett äpple till mig plutten.
Sprang tillbaka till resecentrum och såg min buss kommam som tur är att dom bytte chafför så hann in i bussen.
Satt och åt på mitt äpple sen kom jag hem typ nyss och fick höra att min bror ska ta hål i ögonbrynet HAHAHA lycka till om pappa tillåter de;)

aja nu sitter jag och kollar på tv ska snart duscha efter ett jobbigt yoga pass haha..
Så ger mig en liten belöning med choklad&mjölk gooooottt!


Hörs lite senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback