Candy.

2010-10-06 @ 21:15:52
Hellu:)

Nu sitter jag framför datorn och samtidigt försöker kolla på ''halv åtta oss mig'', ÄLSKAR det pogrammet.
Och min Pojkvännen sitter och spelar CS..
satt förut och pluggade men orkar inte det längre..
Funderar på att fråga min lärare om jag kan göra förhöret någon annan dag än imorgon..

Men tog fem år för att få upp de här inlägget för det vart fel på sidan eller något.

Snart ska jag och Pojkvännen kolla på en gammal film bara för att han har uppgifter om en bok som han inte orkar läsa.


Jag på väg ut för att handla:)


Haha jag på moppen.


Älskar örebro på kvällen så fint hihi


Efter vi hade handlat åkte vi och tankade, haha längtar
när min Pojkvän skaffar bil..


Det här köpte jag, TILL MIG SJÄLV;)


CS nörden, hihi genom CS fick man honom!<3


Fick massa roliga små leksaker med mina kinderägg.

Kommer nog inte kunna blogga mer idag för efter filmen blir det nog sova..

Men godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback