trött

2010-12-20 @ 23:01:02
Hellu!

Har haft en väldigt dålig dag, men allt ordnade sig tillslut!

Jag&pojkvännen gjorde en tre rättersmiddag till mamma,
till förrätt vart det toast med skagenröra och räkor på och till pojkvännen vart det toast med getost och sirap på, mycket gott!
Till varmrätt vart det julbord köttbullar,prinskorv,ägg och massa goda tillbehör.
Till efterrätt vart det persikor halvor i ugn med choklad på och grädde till:)

Det vart jätte gott och alla va nöjda!

Mamma har lagt sig och pojkvännen spelar WOW..
Så jag tänkte blogga och så kollar jag på tv, börjar inte förens kl 11.40 imorgon! SKÖNT!

Men skriver kanske godnatt innan jag lägger mig.

Blir Harrypotter innan man sover också som vanligt hihi! *lovvvvve

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback