Time of my life.

2010-12-13 @ 20:37:44
Hellu.

Sorry för jag var sämst på att blogga under helgen..
Men i fredags så åkte jag då till stockholm med tv4,och fick se idol som var faktiskt roligare än vad jag hade förväntat mig.
Vart bjuden på god mat och god dricka, kanske lite för mycket;)
haha nejdå..
Sen kom vi hem kl halv 3 och ville bara hem och sova men var tvungen att stå i kylan och vänta på fucking taxin..
Som kördes av en idiot:s
Sen när vi kom hem så somnade vi direkt!

Sen på lördagen var man ju as trött och död.. Och pojkvännen var tvungen att jobba stackarn hihi.


Men va ialf i skolan idag och vi hade en riktigt rolig dag:), fick hårbehandling eller vad det heter haha har helt och hållet glömt bort bara för det:s, och sen klippte jag mig också känns så jävla skönt!! behövdes verkligen!
Sen färgade jag fransar&bryn på en tjej:)

Efter det vart det film, som jag tyvärr inte hann kolla färdigt på för min tjejkompis ville träffa mig och ta en fika innan hon skulle jobba och då gick jag upp på stan, och sen gick vi runt lite hon shoppade lite och jag ville också shoppa men smart av mig att min pojkvän hade mitt bank kort..
Aja sedan fikade vi, jag tog en cocoslatte och en rockyroad(stavning).
Efter det träffade jag min pojkvän och vi gick till ica och handlade lite små gott, som jag tyvärr inte kunde äta så mycket av för känner att jag håller på att bli sjuk.. FAN får inte bli det nuuuu!
Har ont i halsen och feber..

Men men nu ska jag hoppa in i duschen för hon som gjorde INPACKNING haha kom på vad det heter, gjorde så mitt hår vart jätte fett tyvärr..

Sen ska jag sätta på mig mina nya rosa trosor hihi.

Bilder kommer senare:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback