morgon

2010-12-20 @ 12:04:21
hellu!

vaknade i morse och kunde inte gå till skolan skulle ändå ha varit där tre timmar så bestämde jag att stanna hemma och plugga matte&engelska som jag verkligen behöver.

Så nu har jag legat i sängen och pluggat-.-
Väntar på att pojkvännen ska komma och sen ska jag ringa pappi fixa lite, för ikv ska jag överraska mammi med tre rättersmiddag! och vi skiljdes imorse som ovänner men hoppas allt fixar sig och att mammi inte kan vara sur på mig:)

Aja sen måste jag sola,duscha och köpa julklapparna till min pojkvän som han ville ha, jävla spel typ haha fattade inte men tänkte kommer ändå inte hitta något annant så det får bli bra, och lika bra han vet sin julklapp för jag vet ju min hihi:):)

men hörs senare nu ska jag upp och börja göra stor frukost till mig och pojkvännen när han har kommit.



Torra läppar, oplockade ögonbryn!!!!
SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback