home

2010-12-06 @ 14:05:19
Hellu!

Nu sitter jag hemma efter möte och en lektion,
hade förväntat mig att börja imorgon för att peppa upp mig själv efter att ha missat så mycket men nejnej,
här var jag tvungen att börja direkt..
Var först helt nervös ju..
Men sen så med jag träffade alla söta klasskamrater så gick allt bra gjorde lite matte.
Och ska göra matte snart ska byta om,tvätta håret, kanske träffa min tjejkompis, upp på stan äta,sen hem och kolla vad jag ska ha på mig imorgon och så!

Skönt att min syster är borta då kan man låna lite kläder av henne hihi!
Men saknar henne också. Det är så att hon är i thailand och ska vara där i två månader:)

Men nu måste jag skynda mig så jag hinner med allt jag ska göra!


Puss från mig&tissenissen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback