..

2010-12-17 @ 23:52:16
Sjuk men håller på att bli frisk, ska gå till skolan på måndag, SKÖNT för då har jag ju lite extra dagar att vila på.
Den här dagen har varit dålig bra sen dålig bra igen och nu åter dålig..
Har en känsla av att natten blir dålig som igår..

Men allt går inte att fixa och man kan inte alltid få som man vill..
Aså vem försöker jag lura med jag skriver så, som om allt blir bättre!?
nej det kommer inte bli bättre och om man inte får som man vill ska man behöva vara ledsen hela livet då..

Ni fattar inte vad jag pratar om och vill inte heller skriva för vet vissa som läser min blogg som har inte ett piss med mitt liv och göra, fattar inte ens varför dom läser.. Aja skitsamma alla får läsa hihi(snackar som om jag vore kändis)-.-

Haha aja men nu sitter jag och kollar på tv ska nog snart sova men väntar på att min katt ska bli lite trött så man får lite sömn, imorgon blire upp tidigt tvätta håret så det hinner torka duscha kroppen smörja in mig och sedan städa huset,
åka till marieberg för att fixa naglar med Mammi, hihi vet Har inte så många vänner så umgås med min underbara mamma ist!


Såhär så jag ut när jag åkte till Stockholm med tv4:)





Jag just nu, mitt hår ser svart ut;o, och är trött,sjuk,ledsen,sur,arg!!:)
Topppeeen liv!

Men men tänkte bara visa att jag lever hihi:)

Puss hörs kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback