Godmorgon!

2011-03-04 @ 09:25:50
Halloj, vaknade kl halv åtta sen orkade jag inte gå upp för jag ska ändå ha prov i vardagsmakeup idag så kommer bli sminkad, så sov till åtta sen gick jag upp och sminkade mig bara lite förutom ögonen.
Sen missade jag första bussen så då tog jag lite frukost sen vart kl 47 och min buss skulle komma 48 haha så stressade sönder mig..
Men kom typ nyss till skolan gick och pratade lite med några lärare men nu är ingen här som jag jobbar med i vårat projekt arbete så vet inte vad jag ska göra, och Jenny är inte här hon har åkt till göteborg?:o
Så nu sitter jag här i skolan kommer få sitta tills kl 11:40 och om inte någon kommer så kommer jag inte kunna göra vardagsmakeup provet idag!?

Aja nu ska jag fixa lite saker men hörs senare!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback